Tag: baby

  • Sarieke blogt: een beetje moeder om mee te nemen

    Sarieke blogt: een beetje moeder om mee te nemen

    ‘Doe je pyjama niet in de was. Hoe meer zweet en moedermelk, hoe beter!’ De ongewassen pyjama blijkt een wondermiddel voor slechte slapers. De tip kwam van Marina, pedagogisch medewerker bij onze kinderopvang. Een lief mens met flink wat professionele- én levenservaring. Slaapt je kindje niet goed op de crèche? Geef je pyjama mee. Slaapt… Read more